wtorek, 25 września 2012

Styczeń - Czerwiec 2010

6

     Rok 2010 zaczął się od decoupage. Postanowiłam zainwestować w warsztaty, aby nauczyć się prawidłowego łączenia kolorów (co w tej technice jest niezwykle istotne - prawidłowo dobrać farbę i chusteczkę). Ozdobiłam wieszak do mojej sypialni, w stylu shabby chic. 



Po nabraniu większej pewności siebie zabrałam się za zrobienie skrzyni - również do sypialni. Robiłam ją dość długo ze względu na wymiary oraz nie do końca sprecyzowane kolory. Skrzynia również posiada przecierki.



Widok z góry

Bok
     A na początku lata zabrałam się za herbatnicę, w prezencie ślubnym. Kolorem podstawowym miał być szary. Ponieważ ślub był dwu - narodowościowy postanowiłam zastosować motyw egzotyczny.



Widok z góry


Front


Środek
     A w środku "Przepis na miłość" w języku angielskim. Jakże mogłoby być inaczej!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz