czwartek, 18 grudnia 2014

Projekt

76

Z natury jestem skromna, przesadnie skromna w stosunku do tego co robię - według moich bliskich. Tym razem więc pochwalę się, ale nie po to żeby pokazać jaka to ja jestem fajna. Nie! Ale po to, żeby was zachęcić do działania, eksplorowania, poszukiwania, kreowania i tworzenia...

Dostałam się do fantastycznego projektu - REkreacja, wraz z 20 innymi wybrańcami - szczęśliwcami, którzy wspólnie przez kilka miesięcy działali, aby dać coś miastu Szczecin. Od połowy września do 10.12.2014, kiedy to miało miejsce oficjalne podsumowanie naszych akcji, miałam okazję poznać fantastycznych ludzi, uczestniczyć w niesamowicie ciekawych szkoleniach i warsztatach, no i przede wszystkim dano mi szansę zrealizowania własnego projektu, który znalazł się w zwycięskiej 7. 

A było tak:


Pozdrawiam A. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz